åh typiskt!

hade en massa jag ville skriva men nu har jag glömt bort det!

men iaf..
1. Gårdagen hos Annelie var mys! gjorde lite wok och sedan fruktsallad, snackade och kollade på tv, mkt socialt :-D
2. På tåget mellan Malmö och Skurup satt där två riktiga fjortistjejer, höll på att bli galen! ååh, stör -.- om Knutut hade varit med så hade hon flippat ut ännu mer på dom för det vet jag för jag känner henne !
3. Min bil har blivit såld! TILL JIMMY :-D stackare... nädå, den funkar bra! nice med pengar iaf!
4. Jag har kommit fram till att jag inte vill flytta med modern till Lund när dom hittar hus där, tänker inte gå igenom varför och allt det för det är bara så klyddigt och det mesta är p.g.a en känsla jag har och den är liksom inte lätt att beskriva så nej, jag låter det vara där!
5. Jag har saknat min misemau, kan inte vara borta en natt utan att sakna henne <3
Kan inte komma på om det var något mer men ja, säkert något onödigt som jag glömt.
Eller jo!
6. Äntligen, äntligen har jag fått min kallelse till att lämna blod! har väntat på den i ungefär 9 månader så det var på tiden! Ska bli nice.

Okej nu var det inte mer
tror jag...
Förutom ett citat, också detta från Mae West
"Det sägs att våren är tiden för förälskelser, men vad är det för fel med resten av året?"

Ha en fortsatt bra fredagskväll!
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: jeeeeeessssssiiiiicccccaaa . knutut

synd att jag inte var med på tåget då ;P

2008-02-23 @ 10:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0