Tillfälligt rörelseförhindrad

Jag har fått en nerv i kläm, strax under vänstra skulderbladet.
Då blir det såhär.
Eftersom jag existerar så kläms den i princip hur jag än gör och då blir det tyngre att andas och jag tappar känseln så smått i min vänstra arm och får någon konstig smärta i stor del av ryggen och armen.

Det var inte så värst skoj när jag skulle sova! Kan inte sitta upp rakt(inte för att jag gör det när jag sover men ändå) kunde absolut inte ligga på vänster sida, det funkade inte alls! rygg var inte skönt och inte mage iheller. Men den högra sidan? Gjorde också ont! men efter att ha prövat på otaliga positioner hittade jag EN jag förmodligen kunde somna i.
Och visst somnade jag!
Men jag vaknade också, flera gånger, av att jag klämde åt nervhelvetet igen och fick på nytt finna min braiga position.
Sen att katten fick för sig att äta plastpåsar halva natten så att det prasslade massvis var inte det roligaste.
Och! Jag har drömt sjukt många sjuka drömmar, vill inte ens skriva ner dom för de var verkligen knasiga.

Men ja, eftersom jag somnade så pass tidigt, redan klockan 20 :-D är jag ändå så pass utvilad att jag kommer orka med jobbedagen! Ska bara se hur det funkar med mitt tillfälliga handikapp.

Nicenice, frukosttime

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0