Something good gone bad then went good again

Var ute igår med Lotta, Tyke, Helen, Jessica, Sabina och Jannicke. Härlig förfest och jättetrevlig kväll! allt funkade finfint.
Var en ren impulssak och blev bestämt runt klockan 18 på kvällen och förfesten började 20.
Fast!
Tyke blev typ drogad och ja, det var inte det bästa och man blev väldigt orolig och det var iiinte skoj. Orkar inte skriva en massa om det faktiskt.
Klockan var nästan tre när hennes föräldrar dök upp och vi andra tänkte att det var lika bra att dra hemåt!

Lotta och jag fick med oss Andreas (Lotta pojkvän) och Myggan (kompis) och Sabina - därefter efterfest at my place.
Jessica dök upp lite senare eftersom hon lyckats slarva bort sina nycklar och fick hänga med oss.
Yes, det var mysigt och trevligt med lite musik och snack + lite lite dricka till. Det slutade med att jag, Lotta, Andreas och Myggan hamnade i min säng för att sova och Sabina låg där också ett tag innan hon drog hem vid 7:00.
Somnade någon gång runt halv åtta och vaknade igen tio över åtta(!!!)
Lite morgonmys och sen upp och de resterande stack iväg och en mer välmående Tyke dök upp.

Dusch och sen iväg och handla mat.
Kändes att ögonlocken bara ville falla ner men eftersom jag ska upp tidigt och jobba var det bästa om jag höll mig vaken tills sovtiden kom.
Men... Somnade ändå runt klockan 12(vet inte hur det gick till.) och vaknade igen vid 17:30 för att mamma ringde -.-
Herregud säger jag bara! Får se om det blir någon sömn i natt, dock känner jag mig fortfarande lite dåsig.

Och det känns så himla omotiverat att skriva idag. Ingen inlevelse eller något!
Så think I'll stop now och går och ringer min bror istället.

åh, PS. typ! Jag träffade Ämmi på bar a bar igår :-D Det var skojigt värre! Kärlek

Hajdå

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tusset :-O

2008-12-08 @ 17:49:07
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0