Not so gott

Jag brukar ta med en färdigrätt till lunch varje dag på jobbet.
Testar alltid olika och idag blev det findus Jultallrik

Det var äckligt!!

tre köttbullar, två prinskorvar, brunkål, janssons frestelse + risgrynsgröt med sylt som efterrätt.
betyg: 1 av 5
knappt det ens?
Men jag åt upp det! som den duktiga tjej jag är.
Fast jag blev inte ens mätt oO! det var inte gott och man blev inte mätt, haha great!
Krängde lite vindruvor efteråt så det satt fint indeed.

Jao, pratade precis med broren. Han ska iväg på jobb snart så vi kan inte äta pizza ihop idag :-( Alltså måste jag fixa middag nu typ, får se om jag orkar.

achsoachsoachso
Jag är trött!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0