Jag har en teori...

Jag tror jag vet varför det blev "jordbävning".

Hur många gånger har man inte hört resten av landet säga : Förena Skåne med Danmark!

Ja, där har ni det gott folk! Det var en stor, jättestor dynamitladdning som sprängdes, just för att de(de där icke skåningarna) önskade spränga bort oss från vårt land.

Rätt eller fel?
Guess we'll never going to find out?
En enda stor konspiration är vad det är!
Tidningarna och nyhetskanalerna arbetar ihop för att få oss att tro att det var naturens verk men nejnej, mig lurar ni inte!
Jag ska nog få ut sanningen från er en dag! VÄNTA NI BARA!


Jag kommer att komma tillbaka
så sant som mitt namn är Sarah Maria Budil!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0