Helgsammanfattning

Fredag:
Malen kom vid halv tre tiden och vi gick för att handla lite saker och ting.
Någon timme senare blev det att ta på sig partyoutfiten och gå till Tyke där det blev pizza i väntan på att resten av festfolket skulle dyka upp!
Trevligt att få träffa några av de före detta klasskamraterna och några andra vännerna. Min Superstar Jessica M kom också förbi en runda och det var härligt! Festen var väl inte sådär direkt jätteskoj men jag hade trevligt och vid ett tiden begav jag och Malen oss hem till mig där Jessica redan var och väntade på oss :-D.

Blev en massa snack om allt och inget, mestadels barndomsminnen och liknande tills tre på morgonen och sen var det väl dags att försöka sova! Inte det lättaste måste jag säga men vem behöver sömn egentligen?

Lördag:
Upp tidigt för att Jessica skulle iväg på julklappsinhandling.
Jag och Malin spenderade några timmar med att baka kladdmuffins som faktiskt blev väldigt goda!
Malen åkte hem och jag greppade tag i Twilight uppföljaren - New Moon och placerade mig i soffan ett tag innan jag blev för trött för att hålla mig vaken och bäddade ner mig i sängen en timme eller två :-D
Tack för en bra kväll - natt - morgon Ladies!

Skulle åka med Rolf och Agge till Sturup och hämta min mormor och morfar som varit på Gran Canaria i två veckor.
Flyget skulle landa 19:10 men blev ändrat till 20:08.
20:15 fick vi meddelandet om att p.g.a. det väldigt blåsiga vädret fick de landa på Kastrup och skulle föras med buss till Sturup(eller Malmö Airport om det ska vara korrekt!). -.- Lite jobbigt!
Hem till Skurup igen och förberedde några goda smörgåsar som vi skulle kränga i oss när vi varit och hämtat dom gamla.
Stack iväg till Sturup igen så att vi var där vid halv tio - hem igen och mös lite i köket :-D.

Hemma vid elva tiden och det första jag gjorde var att ta tag i New Moon boken igen och startade en läsning som pågick till halv fem på morgonen.

Söndag:
Inte så mycket! lite undanplockning och bara allmänt slö.
New Moon är färdigläst så nu får det bli nästa - Eclipse.
Jättebra böcker!!! Jag tackar Malin som är så snäll och lånar ut dom till mig.
Vill inte ens tänka på hur tråkigt det kommer att kännas när man läst slut den fjärde och sista boken.

Nu blir det nog någon form av mat.

Tack och hej så länge

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Men det är klart att jag lånar ut mina böcker! Du får säga till när du behöver den fjärde... Med den takten du håller verkar det vara ganska snart, haha.

Och tack själv för en trevlig helg! Puss!

2008-12-21 @ 19:34:04
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0