Hälsning!

God Jul på er alla :-D

Tack Knutut för halsbandet och örhängena, jättefina!!! har på mig halsbandet just nu
och Tack Ämmi för Cosmopolitan drinkmixen och glasen, dom kan vi nog göra något bra av :-D.
Lööv you!

Helfärsk bild på mig! var ett tag sen man fick se mig ju :-D haha


Igår fick jag en resväska :-D och i resväskan fanns där en mindre resväska och i den fanns det en ännu mindre väska :-D jättefin! weee
Lite pengar och armband och handdukar också :-D

Nej. nu måste jag fixa dom sista paketerna!

Hejdå och ha en jättebra jul gott folk!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

i miss yoooouuu!

<3<3<3

2008-12-25 @ 17:01:31
URL: http://withinreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0