Vad är oddsen?

Precis kommit hem  från mormor och morfar, ätit en jättegod lax! åååh mums.
Såg att mormor diskat här hemma också :-) Såna gester gör en glad!

Iaf.. jag slängde av mig kläderna eftersom jag skulle tvätta lite.
Katt jamade vid dörren och ville tvunget ut och skulle ändå slänga lite räkskal som vi har haft i frysen nu en vecka :-D
Tyckte inte att det var lönt att jag klädde på mig något nytt och drog bara på mig en filt.
Vad är det första jag gör?
Bumper in i min granne Martin.

Vad är det som bestämmer att vi skulle stöta på varandra just dom 30 sekunder det tar för mig att sätta fast katten och slänga sopor? Just det tillfället då jag springer runt i en filt?
Det är så jäkla typiskt iaf :-D

Jag är mögtrött, ska se film idag!
weee

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: belluut

Sålite så

2008-08-22 @ 11:40:16
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0