Shopoholic!

Helt sinnes vad man kan shoppa loss över internet!
Beställde ny topp och byxor på Haléns igår och nu sitter jag och räknar ihop vad summan ska bli av kläderna jag ska beställa på Forever21!

OTROLIGT MÅNGA UNDERBARA KLÄDER! det är så att man dreglar.
Har iaf kommit upp i 1400 svenska kronor, 225 dollar. FÖR 17 PLAGG/ACCESSOARER!
det är 82kr per sak :-D och vissa av dessa plagg är sådant som hade gått på minst 300 kr här i Sverige.
Visserligen får man räkna till frakt och tull men det är ändå värt det, särskilt som Knutut också ska beställa så då delar vi på det!
wunderbar!

Imorgon fyller Knutut 20år, hon blir gammal. :-D

Och imorgon ska Sofie få experimentklippa mitt hår och så ska det färgas.
But I believe in you, I know you can do it ;-)
Litar på att min kusin klarar av det :-P

oh Geez, jag är helt uppe i varv, SÅ MYCKET KLÄDER!
AAH
totalt drogigt

En dagens bild på
MOI!


Jag är sexigast, in case you didn't know

Ciao!

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Kim

cool bild :)

2008-08-07 @ 22:02:08
URL: http://laudon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0