Sarah - på jobb, sjuker

Ja, på jobb igen :-) Dagen ändrades så det blev 10-18 istället för 10-15
men det går bra!

Det som gör skillnaden på skolan och jobb.
Om jag känt mig så här febrig och hängig när jag gick i skolan hade jag inte tvekat att stanna hemma.
Men när det gäller att tjäna pengar blir man tillräckligt motiverad till att släpa upp sig ur sängen och bege sig till jobb.
96-98 kr i timmen för det jag gör? Det säger man inte nej till inte!
Riktigt chill.
Spelat mysteriez och bubble shooter, pratat på msn och öst ut  en hel del smycken i affären, prissatt och donat lite.

Träffade på Marika Ramsmark precis innan. Hon hade sin dotter med sig, My på 3 år.
En liten pojke ligger i magen och han ska ut om ca 3 veckor.
Marika är 2-3 år äldre än mig.
Känns lite stressande?
Dock hade jag inte velat vara tvåbarnsmamma vid 21 års ålder :-O

2 timmar sen slut på dagen!

ska pyssla lite nu

ciao

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0