Sarah är på jobb!

Och med tanke på att den värsta turisttiden är över så är det väldigt chill här!
90 kr/timmen (eller vad det nu är jag får) för att stå  vid datorn, fylla på lite hyllor, röja och när det väl kommer en kund, vara artig och en duktig kassörska! ja tack
I Like :-D

Kommer förmodligen bli att jag skriver en hel del idag, kanske! Om jag inte har något bättre för mig och där är särskilda tankar som vill bli nedskrivna.

So, let's begin.

Skolan börjar nästa vecka och jag ska inte dit! Känns lite udda men ändå inte.
Kommer att sakna att inte få träffa kära lilla Becci och Emelie varje dag, se Rasmus äta och bli störd på Lee.
oh gosh.
Kommer också sakna att skriva vissa uppsatser :-P I'm not joking, it's the truth.
Jag brukade alltid lämna in en uppsats precis i sista sekund eller så kom den försent men ändå gillade jag det.
När jag väl kommit på vad jag ville skriva om inom det ämnet vi fått så brukade det gå väldigt bra och det var extremt avkopplande att bara sitta där, hitta fakta och skriva ner åsikter och tankar.

Lite småfakta om mig:
Det inlämningsarbete som blev mest försenat låg på ca 1 år och 5 månader
HAHA!
Men när Örjan fick in det så fick jag också mitt VG i samhällskunskap! Så tydligen var det ganska bra skrivet när jag fick tummarna loss.

Oj, vad jag kommer att babbla i mina inlägg idag men som jag sagt tidigare så är min blogg mestadels till för att jag ska få skriva av mig om allt jag behagar och för att mina nära och kära (och de andra som läser min blogg) ska få en update om mitt liv.

I vilket fall som helst önskar jag snart få äta min vanilj - jordgubbsyoughurt med müsli, russin och banan. Det är gott det.

Köpte ett par flip flops för två dagar sedan.
Orsaken?
Mina fötter blev waaay för varma och svettiga i vanliga skor när jag står i butiken.
Tygskor är inte så nice när det är varmt.
Dagen efter vi varit ute och dansat loss och man satte ner foten i skorna kände man riktigt hur det liksom squishade upp svett.
mmmm. Trevlig info va?

Iaf, om jag skulle go back to work, försöka göra någon nytta.

Kommer mer inlägg sen ! :-D

/ Sarah


Kommentarer
Postat av: Patricia

du värkar ha ett svårt jobb ;)

2008-08-15 @ 10:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0