Riktiga frukostar och hemska mardrömmar!

Nu ska jag påbörja min dag (som visserligen påbörjades för 2 timmar sen, men ändå!) med en riktig engelskinspirerad brunch!
Stekt falukorv med äggröra och rostat bröd, dryck till det blir juice och O'boy!
Åh, vad hungrig jag är :-D
gottgottgott

Har dock sovit väldigt dåligt i natt.
Drömde att my dear old barndomsfriend Jessica M. dog och det var faktiskt riktigt obehagligt.
Av nån cancer eller så ? Bara POFF död.
Så blev hennes föräldrar arga på mig och Lotta för att vi inte var med på begravningen. Men vi visste liksom inte att hon hade dött.
Det var iaf jättehemskt, kände som det verkligen hade hänt.
Den känslan när man vaknar att det är precis som allt var sant men ändå inser man att det inte är så
What a relief.

Aja, back to the brunch

Ikväll blir det utgång :-)

Over and out

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0