OOh yeah, I'm a wild one

Well Im just outa school
Like Im real real cool
Gotta dance like a fool
Got the message that I gotta be
A wild one
Ooh yeah Im a wild one

Gotta break it loose
Gonna keep em movin wild
Gonna keep a swingin baby
Im a real wild child

Gonna met all muh friends
Gonna have ourself a ball
Gonna tell my friends
Gonna tell them all
That Im a wild one
Ooh yeah Im a wild one

Gotta break it loose
Gonna keep em movin wild
Gonna keep a swingin baby
Im a real wild child

Im a real wild one
An I like a wild fun
In a world gone crazy
Everything seems hazy
Im a wild one
Ooh yeah Im a wild one

Gotta break it loose
Gonna keep em movin wild
Gonna keep a swingin baby
Im a real wild child

Hade ännu en drömrik natt -.- Min mamma fick en bebis, den var liten men kunde ändå prata
Och så var den stor! och helt plötsligt var Mikilen död, så skulle den ungen som var en tjej påminna om Mikilen. Och så hände en massa och prat och saker.
Sen var barnet en ros! som höll på att torka. Jag skyndade mig hem för att den inte skulle dö och doppade den i vattenpölar och en massa sånt. Den tappade några blad men har för mig att det gick bra ändå.
Och där var kattungar!
Sen kommer jag inte ihåg mer.
Ska se om jag kan hitta en drömtydaresida eftersom jag drömt så mycket nu på senare tid. Kunde varit kul att läsa vad "experterna" har att säga om saken :-)

Igår var det final i Project Runway
Jag hejade faktiskt på Christian för han är liksom bara en sån diva! riktigt FIERCE
Och jag grät när han grät för att han vunnit :-D Jag har blivit så blödig på senare år!

Han är godisbra :-D

På jobb iaf, har haft lite småsaker att göra i princip hela tiden så det är chill.
Vill ha lunch nu faktiskt
Men får vänta :-O

Ädieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0