Lite vidrigt!

Hahaha, omgosh!
Skulle ta dricka i kylen igår, såg en påse med en burk i så tänkte kolla upp vad det var...

Där var ett kokt ägg och en V Ä L D I G T möglig bit före detta gravad lax som var helt svart och blivit en prima mögelklump!
Det t.o.m började växa mögel på sidorna i burken :-D hahha, och lukten var inte det bästa!!! så surt och ruttet :-D
Och när var den ifrån?
jo, PÅSK :-D
Ska nog rensa ur kylen lite oftare, men min mor har ju också ett ansvar att hålla den ren :-P

Annars?
Var trött som vanligt efter en dålig natts sömn och jag hade ju lite dötid innan jag öppnar affären, en sådär 45 min.
Så jag tog en prydnadskudde och la mig på golvet för att sova! GUD VAD SKÖNT DET VAR :-D nyvunnen energi här ja.

Idag blir det Opeth och KompisBjörn på Malmöfestivalen
Nice

TackochHaj

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0