Jobbelijobb!

Först av allt! Jag träffade Malen igår, hon var på Coop Extra med Emma och hennes pojkvän Julian.
och det var JÄTTESKOJ!!! vi två har inte träffats på över ett år eftersom hon varit au pair i London så det var faktiskt väldigt trevligt :-)

Idag har det varit målande (för min del och mormors och sofies) och en massa spikande och sågande och sätta upp lister och röja osv osv i Sofie och Gustavs snart (förhoppningsvis) före detta hus!
Måste göras fint inför försäljning så hela styrkan, familjen då alltså, hjälpte till.
Förutom Gustav
Ingen mer kommentar till det.

Och det blir faktiskt väldigt bra! Hade man gjort det jobbet själv hade det varit dötråkigt, men tillsammans, vi allihopa, blev det nästan mysigt.
Korvgrillning till lunch :-)

Blev tipsad om lägenhet, en 1a på ca 42 kvm här i Skurup :-) Har anmält mig och på måndag ska mormor ringa och snacka med damen som har tag i detta! HOPPASHOPPASHOPPAS! (haha det ser ut som HOPPA SHOPPA SHOPPAS :-D)
Vill få tag i en helvetslägenhet nu och bara få det kapitlet avslutat, hade varit underbart! och så skoj att få inhandla alla roliga saker och ting :-D

but anyways

Ska snart hem till Rolf och Agge

Ciao!


/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var jätteskoj!!! Vi får ta den där fikan en dag tycker jag... ;D

2008-08-04 @ 12:53:20
URL: http://doodoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0