Jobba :-D

Så skoj! Skönt att få lite mer pengar, särskilt med tanke på kläderna som har blivit betalda och helgens händelser.
Blev inte såååå billigt direkt.

Så nu ska jag snart äta bakisrestpizza till frukost! MUMS :-D

Och mitt högeröras töjningsspiral grej gillar inte mitt öra :-( Det ska alltid ploppa ut under natten så att det gör ont när jag sätter i det igen! men jag gillar det ändå :-D är liksom lite fint

Städning när man kommer hem idag. Lilla mor dyker ju upp imorgon så det får vara lite fint iaf :-) och bror ska komma på middag. Ojojoj, vilka händelser!!!
khmmm

okej, pizza

Adieu

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Jag är skyldig dig en utekväll och en pizza, promise! :)

2008-08-11 @ 12:51:25
URL: http://www.givemeink.typepad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0