En liten update!

Har inte haft något särskilt att berätta och därför var det ett tag sen sist.
Varit ledig söndag - onsdag! det har varit skönt men samtidigt segt och småtråkigt.

Igår umgicks jag iaf med Ämmi och Knutut <3 det vanliga kinarestaurangbesöket och iväg till coop för att handla lite gott :-) Här hemma blev det lite resundersökning och det lutar åt Bulgarien eller Turkiet. Weeee!
Kan bli lite spännande!
Det var lite roligt på vår promenad med katten :-D ibland bara lägger hon sig ner och vill inte gå någonstans, då är det bara att säga till Ämmi och så lägger hon sig ner, rullar runt och sparkar med benen i luften, lite som en katt och så springer min kise bort till henne och vi kan fortsätta vår promenad!

Sen på fredag blir det Malmäfestivalen! Har försökt att inte ta mig dit so far men nu på fredag är det två saker som lockar
1. Opeth!
2. KompisBjörn :-D

Så fredag it is!

Är fortfarande inte glad för min bror
Och min mormor kan lätt få saker helt fel för sig, men hon är söt ändå <3

Kollar lite på OS så tror jag skippar att skriva mer.
Blir väl lite till imorgon när jag segar på jobb !

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0