Dags igen

Jaha, står man här igen.
Precis slängt i mig, ja bokstavligen slängt i mig en sån färdigmat, schnitzel med bearnaisås. Hade säkert varit gott om jag hade hunnit smaka :-P Folk går ut och in hela tiden och då kan man inte sitta där bak och mumsa inte!

Bara 2 ½ timme kvar, ska bli skönt att få komma hem, handla kvällsmat och mat till helgen och sen ner till Preem och hämta ut kläderna. Wohoo, något att se fram emot!

Härligt att det är JAG som bestämmer musiken själv när jag står här. Ingen jäkla P3 (fast det är en bra kanal ändå) och MixMegapol. Nejdå, Rockklassiker ska det vara! Godis.

Ojojoj, vad trött jag är! måste börja ta med Nescafé hit, lite koffein hade inte skadat.

Kanske blir mer update senare

kund ska handla!

Adieu

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0