Valborg?

Jaha, blir det Valborgstjohej hos mig då :-D mer än jag visste om men det blir fint!
Lite grillning med the Ladies och sånt nice.

Spelas just nu
Joey Ramone - What a Wonderful World
wunderbart

Går fortfarande och retar mig på att studenten krockar med Sweden Rock
Många suveräna band där i år ju!
aaah
Bl.a. min lovely älskade honey Tobias Sammets Avantasia
Sebastian Bach
Whitesnake


Detta är bara några av de bra band jag kommmer att missa!
total grämelse
but I will Survive
Won't I ?

Men fyyy härligt med studenten
Familj och Vänner
Vänner vänner vänner
Köpenhamn?
WUNDERBAR
Kärlekelse

Kommentarer
Postat av: Patricia

o så klart kommer de antagligen den 4 eller 5 :( dom man vill se så de finns ingen chans alls o se dem ;(

2008-04-27 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0