Toalettankar och toarullar

Förra veckan när jag tog en kissepaus på "jobbet" så fick jag en intressant tanke.
För det första att säkert många bra ideér kommits på när man suttit på toaletten, det är liksom ett bra ställe att tänka på.
Min andra tanke var att "hur många olika toapapperssorter har man använt egentligen?"
Ja säg det. Tänk bara på de gånger man varit utomlands, hur många olika sorter man använt där.
Sen bara alla här hemma! Dom man själv har, de vännerna och släkten har och alla sorterna som finns ute på allmäna platser.
Jag försökte iaf räkna efter hur många jag kan ha använt och det var ju dömt att misslyckas vid första stunden.
"Lambi" ja, det var den jag kunde komma på så någon toapappersexpert är jag knappast!

Nu måste jag gå till tåget så jag inte missar det.
Dagens fråga blir då:
Hur många olika toapapper har du använt?
Kanske du har bättre koll på det :-P

Ha en bra dag!

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0