Long time no see!

ah, har inte skrivit blogg på ganska länge, har inte orkat :-P
så lite update...
Praktiken gick bra förra veckan och då förmodligen hela denna veckan också

Helgen - Lördagen spenderades på eftermiddagen hos Mårtensson där hon hade en trevlig förfest innan utgång mot Donna och Bar á Bar.
En bra kväll även om festhumöret inte låg på topp! men den var bra :-) Frozen Strawberry Daiquiri <3
Kul att man träffade båda kusinerna ute, först lilla Caroline och sen Sofie (!!!) och den sistnämnda var inte vad man förväntade sig direkt.
"tihihih är du lika full som jag? :-D" haha
Sov över hos Mikilen och sen Söndagen spenderades med att sova lite till och titta på film :-) mysdag.
Bilder kommer sen

Igår spenderade jag 1500 kronor mellan klockan 15:15 och 16:30 ca, ja... Snacka om att jag var shopoholic! Bara köpte och köpte! Lite skumt för att vara jag.
Gick med i Greenpeace gjorde jag också, inte för att jag ville men för att jag blev så överfallen och för att det är ju ändå för en bra sak så jag kunde helt enkelt inte säga nej! ååååh, men ska säga upp mig snart igen :-P
Sen efter det så blev jag "överfallen" av en sån kille som säljer 3 abbonnemanget och senare en hemlös som sålde hemlösas tidning. Står det GODTROGEN i min panna eller vad? geez

Men jag har faktiskt inte tid att skriva mer, måste käka frukost och ordna med lite saker och thing inför dagen!

och! det låter så mysigt när man skriver :-D klickklatterklick woh

MWAH
och
Adieu

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag vill se biiiiilder :D

2008-04-01 @ 13:20:30
URL: http://juhlin.blogg.se
Postat av: knutut

för du träffade mig oxå ! :O =(

2008-04-01 @ 17:09:54
Postat av: Mik

greenpeace :D

måste bara skriva en kommentar för det låter så härligt när man trycker på tangenterna ^^

2008-04-03 @ 14:58:22
URL: http://monkiball.blogg.se
Postat av: Jessie

Nu är de minsann dags att uppdatera bloggen igen babe ;) Hoppas helgen varit bra. Kram Jessie.M :)

2008-04-06 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0