Jag är rädd

Jag har kommit på att jag är rädd
Rädd för att leva
Rädd för att dö


om 9 dagar är det ett år sen Emma dog och det är verkligen en påminnelse om att man aldrig vet när det kommer att ta slut.
Jag måste börja leva mer! Vara mer impulsiv!
Men hallå? Jag har varken pengar eller tid till det nu.
Jag vill inte vakna upp en dag när jag är 80+ och tänka "varför gjorde jag inte det när jag fortfarande kunde?"
Åh, men ja, jag är rädd!
Man kan inte bara fara iväg till ett främmande land sådär helt plötsligt och sen hoppas att allt löser sig för en.
Ansvar heter det, ansvar! kan inte bara lämna allt här hemma, ofärdigt.
Men nån gång ska det ske.

Det ska det banne mig!


Adieu


Fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0