Iiih so creepy!!!

Ska man helt lugnt och normalt ta på sig sina byxor och vad kryper på mitt ben??!
JO EN HUSSPINDEL! fyyy fan vad äckligt, total panik och skrikande
sen fick man mosa den också! bara för att jag inte har en bror hemma till det längre :-(
men mögäckligt var det
usch usch usch.

Och jag är jättetrött, vill bara sova mmm
men borde röja undan det sista khmm
fast tar det sen :-P vill vila en liiiiten stund, liten liten
Söndagar kan vara så megasega

så ja, en dagens någonting?
får se...
AH, dagens citat!
"Never knock on Death's door: ring the bell and run away! Death really hates that!"
haha :-D

detta var faktiskt ett väldigt onödigt inlägg
men vet du vad?
det bryr jag mig inte om !

farewell
/Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0