hm ja...

Vet egentligen inte vad jag har att skriva så ja...

Kört i bilskolan för första gången sen november idag och han sa att han var jättenöjd! alltid kul att höra

Shoppingmaniacen fortsätter, idag blev även ett par nya jeans köpta och ett par mer somriga byxor, totally min stil
Kattskrället fick också en sån lång koppelsak som går 5 meter, lite bättre än det förra på typ 1 meter! Så nu kan hon springa runt lite mer :-P

Avundsjuk på min bror är jag också, lever härliga livet i LA.
Jay Leno idag och igår festade han med något band dom hade träffat i söndags.
Väldigt varmt väder och ligger och jäser vid poolen varje dag eller shoppar.
FY VAD JAG ÄR AVUNDSJUK.

Igår fick jag gå till fru doktorn och kolla upp vad som är fel med min mage och Knutut följde med, lite så support!
Doktorn pillade och kollade sen blev det iväg att ta blodprov och ett graviditetstest (-.-)
Doktorn: Är du gravid?
Jag: Nej
Doktorn: Vi gör ett graviditetstest ändå
Jaha... då hade hon inte behövt fråga hellor!
Så fick man kissat i en plastmugg igår också :-P lite skoj

Knutut är mysig att umgås med, ifall ni inte visste <3

Jag är trött och mår inte tipptopp så nu blir det att mysa med min Alexanderbok :-)

Adieu

Kommentarer
Postat av: knutut

du är oxå mysig att umgås med

2008-04-17 @ 20:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0