Goddamnit Sarah!

nu får jag för fan få tummarna loss och lägga upp dom där bilderna från förra helgen :-P
Tar så lång tid bara så att jag orkar aldrig! ååh
Kommer att lägga upp relativt slumpmässigt och inte alla för att det kommer ju ta evigheter -.- så om någon önskar ha alla bilderna så skriv det !
men here they come!





Ja, det var några av dom!
Phew säger jag, det var inte skoj :-D

Annars då?
Mikilen kommer på middag idag, ska umgås lite innan han åker till USA på semester :-)
Borde röja undan lite, diska och så !

hmm..
Skurup har rabiespölar om ni inte visste det.
Så akta er för pölarna!!

Våren är iaf invigd, kl 14:02, den 3/4 - 2008.
Satt jag och Knutut på trappan för första gången i år. Vi tog också av oss skorna och gick och handlade god glass på gågatan! Sen blev det påhälsning på gamla Mackleanskolan :-D mysigt

Men nu vill jag vara lite ego och slänga upp bilder på mig själv :-D
haha, man kan iaf säga att mitt självförtroende har blivit lite bättre genom åren! tiptopp på det Sarah <3
        

Jag har iaf kommit fram till att jag ska inte ha så mkt smink på mig :-) inte ens när jag festar för jag är mer av en naturlig flicka or how to say, så helst inte så mycket smink på mig tack :-P


khmm, ja om man skulle sätta igång med söndagssysslorna då!!

adieu <3

Kommentarer
Postat av: knututkompis

kompis, för att du är jättesööööt ! !!

2008-04-07 @ 10:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0