Brännskadad

:-(
Brände mig på ett element på tåget i morse och det blev inte vackert!
se själv

Ser kanske inte så allvarligt ut? men fy så in i helsike vad ont det gjorde! har gjort ont hela dagen också så nu har jag skrivit till Skånetrafiken och klagat :-(

Orkar iaf inte skriva så mkt mer, kolla på Ugly Betty med mamma!
men kort sammanfattning.

Fredag: Umgås hemma hos Tyke, var trevligt och sen efter att David och Max kom blev det faktiskt, tro det eller ej :-P, ännu bättre. Vi pratade och hade jättetrevligt och halv 5 på morgonen tyckte jag det var dags att gå hem och efter det blev det en rastning av katten och äta popcorn framför datorn och vid 6 kom jag i säng :-)

Lördag: Väcktes vid halv 11 av att morfar var i mitt rum och mormor ute i trädgården och pillade. Det blev lite småfix här hemma och sen åkte vi tre iväg till Kåseberga för att njuta av vackra vädret och en sillmacka

UNDERBART!

Söndag: Runt lunchtid gick man hem till mormor och morfar med katten i koppel! för att grilla lite till lunch och det blev muy gott. Jätteskoj att ha katten i koppel, känns bra att man kan få ut henne lite, ut i friska luften.
Sen på kvällen runt 18 gick jag hem till Tyke för att gå och köpa pizza och till den såg vi Mumien
TOTALT ÄLSKAR DEN! vet inte vad det är med den filmen men kan verkligen se den om och om igen :-D

So yessh, det var en bra helg och arbetsveckan har börjat igen.

Ha det fint gott folk!

/Sarah

Kommentarer
Postat av: Jessie

Tjo babe. Sen jag inte längre hänger med i data språket vill jag bara veta.. "Sebastian Bach ftw" Whats FTW? :P Skid Row - I remember you.. Oh yes Me löööve ;) Ha en underbar dag! Kramar

2008-04-23 @ 06:57:01
URL: http://dearjesssie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0