vi gratulerar....

vi gratulerar, VIII GRATUUULEEERAR min farfar som fyllde 75 för en vecka seeeen.

oi, jag sjunger verkligen inte vackert.

jag är fortfarande sjuk *suckar högt*
och ja, att lämna huset för min farfars överraskningsfest var kanske inte det bästa, men han fyller ju bara 75 en gång :) tog en liten paus och lade mig på soffan en stund, sen var det lite bättre.
men asså, det värsta (okej, kanske inte det värsta) var när jag kom in till Ystad och såg att min bror och pappa (som skulle hämta upp mig) stod inne på Pressbyrån så jag gick dit, så säger min pappa "ostkorv eller kabanossi (stavas? )? "
och jag fattade liksom ingenting. Tydligen hade min korkade bror och korkade far beställt vars en korv i bröd till oss!
HALLÅ, vi ska typ äta om en timme ? ibland undrar jag vad killar tänker på, om dom ens tänker?
lite oförskämt mot Angela som stått och lagat mat till oss. Men dom åt sina korvar + min, pfff

Hade även ett kusinsnack med min kusin Daniella, gillade inte vad jag hörde, men ja, det fixar sig. Kul att det går så bra med friidrotten, baletten och sången (tydligen har hon börjat sjunga också) i alla fall.

Jag lyckades också med att tappa en Loka flaska rätt ner i golvet *krasch!* och sen kolsyrat vatten och glas överallt (whoops)  inte meningen

hm ja.. ngt mer som hände? JO!
ROGER, ja ROGER, min farbror...
Han sa att jag har väldigt fint/snyggt hår och när jag satt och hostade och småsvimmade (typ, kanske lite överdrivet) så frågade han hur jag mådde!
och jag bara liksom... vaaah? :P
men inget mer om det som behövs ta upp... nej!

Och nu sitter jag här på min lovely säng med min laptop (min underbara älskade laptop) att kunna sitta med en dator+ internet på en säng! det är bara så nice

Något... något bekymrar mig, jag känner det, min mage värker som när något bekymrar mig, men vad ? ao, säg det.

ska mysa i sängen med min dator nu <3

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0