var bara tvungen

att lägga in denna biten från en låt, tycker den är mysig <3

Hallå principess ursäkta om jag är burdus
Men du är nog det vackraste som någonsin sett dagens ljus
Förtjusande är bara ditt förnamn
Räcker med en blick från ditt håll så typ ba dör man

Auuw, sött :-D

Spelas just nu: Right Said Fred - I'm too sexy

rraauwrr

VEM ÄR SNYGGAST I VÄRLDEN: Knutut och Johnny Depp är redigt het emellanåt ( fast han är gammal)
SKA DU DUSCHA IDAG: Redan duschat en gång, så nee
VAD GÖR DU NÄSTA ÅR: pluggar på högskolan, perhaps?
FAVORITFÄRG: Svart, grön, brun, beige, röd och ja ngt mer, kommer inte ihåg :-D
ÄR DU UPPVÄXT I STAN ELLER PÅ LANDET: Uppväxt på landet, bor nu i Skurup, vilket jag inte kallar stad
MÄRKESKLÄDER ELLER SECONDHAND: Inget av det! oO
HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU: typ 14? men använder inte alla
VEM ÄR SNÄLLAST JUST NU: Jag själv <3
VAR HAR DU ONT: I mitt huvud, mellan näsan och ögat
VEM ÄR BÄST JUST NU: Jag<3 (eller int)
ANVÄNDER DU HÅRSPRAY: njäääe, väääldigt sällan
SALT ELLER SOCKER: Både och, beror på  vad jag ska ha det till
GILLAR DU KETCHUP: oh jaa
KÄNNER DU NÅGON SOM JOBBAR PÅ SJUKHUS: yessh
DAGENS KLÄDSEL: Just nu svarta soft byxor, svart linne och grå typ tröja
DAGENS VILL HA: Sällskap oO
DAGENSLÅT: Wuthering Heights - Longing for the woods
DAGENS PLANER: Varit i skolan, sen nu softa
DAGENS SAKNAD: SÄLLSKAP!!!!!!!!!!!
DAGENS DUMMASTE: hmm... ... ... vet inte ?
DAGENS SJUKASTE: Sjuk på vilket sätt?
DAGENS ROLIGASTE: Lee faktiskt, tro det eller ej
DAGENS HUMÖR: Bra, glad, positiv, men småseg :P
SENASTE FILM: uhum... Final Fantasy VII the advent children
VAD VAR DET SENASTE DU SA: uhum
TILL VEM DÅ: till mig själv, har ingen här juu!
LIDER AV: Kalla fötter
EN BOK: Läser ingen just nu?
ETT SÅR: på mitt knä :(
SÄGER ALLTID: how nice
VAD ÄR DU ALLERGISK MOT: skolan
VAD ÄR DET FÖR VECKODAG: fredag
VAD GÖR DU NÄSTA TIMME: sitter och segar ännu mer eller städar rummet?
BEROENDE AV: VÄLDIGT MYCKET
EN KAKA: syltkakor som jag har bakat idag!
VAD LYSSNAR DU PÅ NU: Edguy - Sands of time
KAN DU VISA DIG UTE HELT OSMINKAD?: ao då, föredrar det inte
NÄMN NÅGON SKÖNHETSPRODUKT DU ALDRIG SKULLE KLARA DIG UTAN: Mascara och återfuktande kräm
CAFÉ ELLER KROGEN? café
VAD BLIR DU GLAD AV? Vänner, familj (ibland) musik, min dator+ internet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0