Uhmm...

Att komma på rubriker är inte riktigt min grej, så ja, det blir inte så mycket till rubrik helt enkelt, men sen att innehållet är bra, det är en annan sak :-P

Vad jag vill ha gjort innan jag dör:
  • Ta studenten
  • Läsa på högskolan
  • Bli kär
  • Resa till Island
  •  Australien
  •  Usa(igen)
  •  Skottland
  •  Lappland
  •  Mallorca
  •  Japan
  •  Italien
  •  Mexico
  •  Åland
  • Se norrsken
  • Gå på Sweden Rock!!!
  • Skaffa ett bra jobb, vad det nu är ? något skoj och bra betalt
  • Gå ner i vikt ^^
  • Läsa bibeln
  • Skaffa körkort
  • Bli rik xD
  • Flytta hemifrån
  • Bli faster
  • Skaffa barn? (fortfarande osäker, de kan ju vara rätt så söta)
  • Kunna uttala "perkele" rätt
  • Dricka Strawberry Daiquiri
  • Gå på Military Tattoo
  • Gå på Opera
  • Se musikal i NY
  • Fotvandra i fjällen
  • Bo ishotellet i jukkasjärvi
  • Plantera en solros
  • Lära mig spanska
  • Skaffa en egen katt
  • Träffa muffapiffeotot
Japp, det är vad jag har kommit på so far, säkert att fler saker kommer att dyka upp (-:

Dagen gick faktiskt väldigt fort fastän vi hade Birte hela dagen! helt otroligt, fast det var ganska soft, och kul att få lära sig lite mer om den skånska maten.
SKÅNE                              \O/


Knutut och Tusset ha en nice dag  på lördag ? ;-) du vet att vi gillar det, *smisk*                  purr

Jag har kommit på att Knutut har börjat skriva mer i sin blogg sen jag skaffade denna, typ sådär att jag stöttar hennes skrivande eller något ? haha jag vet inte, kanske, kanske inte <3 men skoj ändå, vi supportar varandra!
och med tanke på Knutut och vad hon betyder för mig så får ju....

..Dagens
låt vara I WILL SURVIVE, det är ju liksom vår grej.
First I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
without you by my side
But I spent so many nights
thinking how you did me wrong
I grew strong
I learned how to carry on
and so you're back
from outer space
(sen här glömmer vi bort hur resten går)
LALALA LALALALALA! 


hahah lätt ett av de mest underbara och roligaste ögonblick i mitt liv, snacka om att skratta tills man håller på att dö

Sen för att inte glömma den dagen i skolan då vi båda försökte slippa ifrån svenskan och käre BO HEDNÄS.
snacka om bra timing ! bra helomvändning, det kan vi fortfarande ha roligt åt

inte för att någon förutom Knutut förstår detta, ja det bryr jag mig inte om, för det är liksom VI, KNUTUT OCH TUSSET <3 vad skulle jag göra utan dig?  ett ensamt Tuss hade jag varit

Du är en av mina favoriter ;-) och jag vet att du vet det


Knutut och Tusset

inte världens vackraste bild, jag vet ^^(speciellt med tanke på att vi ser ut som världens geeks, och jag vet Knutut, att du kommer att vilja ha bort denna bilden, men nä, jag tänker inte ta bort den, det är fint minne ;-P) men tyckte att det behövdes en bild från en av de kvällar där vi verkligen har haft det roligt, och hur skulle det inte kunna vara roligt att sticka ut och leka i snön mitt i natten?

Jag <3 mina V.I.Ps (inga namn nämnes, men ni vet nog vem ni är ;-P )

Hejdåvises / Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut!

aaawe, tusset ! du är fan bäääst i hela världen! vår dag på lördag, bo hednäs och bästa vändningen ever ! TUSSET<3KNUTUT foooh evaaaaah!! <3

2007-09-05 @ 22:57:59
Postat av: stranger

Jag tycker om ;)

2007-09-06 @ 14:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0