tjolahopp

fredag, fredag, fredag \O/

fast jag är trött, inte bra att sova så lite oi

promenad på schemat idag, lite udda, men skönt att få komma ut. Massa klagande från många bara, TRÅÅÅÅK
Samhälle lektionen var det prat om återvinning och växthuseffekten, Örjan lite på fel spår ellor ? jag kallar det där för naturkunskap

Sen så är jag tydligen klassens solstråle enligt vissa, 90% av tiden är jag glad och positiv, ganska skoj att få höra faktiskt, Sunshine me

ahapp, Knutut imorn, ska bli mys <3 se vad det blir för maat, mwehe

asså, jag känner att jag har ett totalt ointressant liv just nu, eller så finns det saker som jag helt enkelt inte vill nämna här så i'll just leave it be for today.

Ha en fin dag / Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0