Take me down to the paradise city

Where the grass is green and the guys are hawth ♥ min egna version

hahhaha, fick precis en jättesötrolig bild av KNUTUT :-D

VISST ÄR DEN SÖT??!

okej, annars så ? inget särskilt... tittade på Dead Man Walking med min mormor och morfar, grät en skvätt där

oj, nu fick jag en till bild ^^

vafan Knutut, vad du hittar

Idag... hm.. vann 100 kr presentkort på SF bio, av skolan,:-) ganska trevligt
sen träffat Knututututut lite idag, tog tåg tillsammans dit och hem *söööööt*

OCH!
jag har seriöst inte lust att skriva mer nu

åh jo, jag har förresten tagit bort min Lunar, pallade inte, har blivit tråkigt :-(   (någon som brydde sig om den informationen?)

okej ses ha det fint vi hörs pusshai *smek*

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

för JAG bryr mig, kommer sakna dig på lunar =( :P hehe !

2007-09-28 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0