Lite jobbigt

men det går bra (-:

jag hade två drömmar, en bra och en dålig.
Den dåliga behöver inte nämnas, för dåligt är inte bra
men den som var bra, var verkligen bra, gjorde så att jag mådde bättre <3
Fast, som sagt, synd att vissa drömmar inte var sanna.

Dagens...
Citat;
The purpose of life is a life of purpose.
Robert Byrne

Meningen med livet är ett liv med mening
Ganska bra tycker jag.

Så skönt det hade varit att boka en resa till ett varmt ställe, bara åka iväg och slippa tänka på livet här hemma, de dagliga rutinerna, läxor, tidiga morgnar och bara ta det lugnt och njuta av det korta liv som vi faktiskt har.
Man lever bara en gång :-) en utmärkt ursäkt för alla dumheter man vill testa på.

Mina vänner är underbara <3 ni är bäst
sen mina VIPs de är ännu bättre, men inga namn nämnes (-;

Ha en trevlig fortsatt dag / Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0