hejochhej

mmmm mysigt
jag har i alla fall fixat nyckel till farmor och farfars hus så det blir inte att sova på banken inatt! jaaaa :P

precis kommit hem från Kåseberga, där man har käkat en sillamacka, faktiskt rätt så god, med en kall öl till det så blev det mums! fast jag fick gömma mig i bilen för om man satt där ute blev man total invaderad av getingar
och me likes no getingar! usch usch usch

seeeeeen vidare till Ingelstad Kalkon, mweheeheh,  undrar vad det är för monsterkalkoner de föder upp där?? ett lår var ju stort som en kyckling oO

och nu är jag trött, kanske mysa en halvtimme innan man får börja göra sig redo för kvällen?

aao, får se!

byeeess / Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0