HejjagheterSarah

invigning på park idag det betydde att vi blev bjudna på SMÖRSGÅSTÅRTA HALV NIO PÅ MORGONEN!
fyyyy vad räligt, trodde att jag skulle kräkas på allting, bara luktade räligt överallt uurrrrk

aao, i alla fall, idag fyller henriksson 18 år, hurra hurra hurra.
Tackar så mycket för trevlig fest i lördags! det gillade vi ;-)

jaaa.. klockan är snart 13 och jag är trött, sooova <3

måste lägga in en bild på Lee Hagström eftersom han är så söt ^^ men lite udda
image3image4
              Mina bordskillar, Anton och Rasmus
     image5   <---- Fina <3
DAGENS...
skor! är mina wannabe converse, svarta med vita prickar rrauwrr

"The dead cat died" aaaaaaaaaaaaaaaaaauwee muffapiff

Hasta la vista, baby // Sarah

Kommentarer
Postat av: youknowwho

The cat is still dead.

2007-09-03 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0