En konversation(speciell)

Sarah says:

jag är inte glad så jag loggade ut och så fick jag typ logga in igen :-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

:-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

vafför är du inte glad?=(

Sarah says:

hata mig själv kväll :P

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

aahhh, jobbigt

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jag har värsta mensvärken ever !

Sarah says:

oooh

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

så vi kan lida tsm:-O

Sarah says:

vad onajs

Sarah says:

ja

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah, väldigt onajs

Sarah says:

jag sitter och tycker att jag är tjock och rälig och totalt onödig så får du ha ont

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

aaw

Sarah says:

vi är ett härligt team!

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah:D

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

we make great team, tusset und knutut

Sarah says:

jaa

Sarah says:

self haters och period achers :P

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

yaay !

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

what ay perfect evening !

Sarah says:

indeed

Sarah says:

älskar fridays!

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

yeeesshh ! they är nice !

Sarah says:

very mycket :P

Sarah says:

bra att vi ser så glatt på våra problem ändå :-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

hihi:D

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah, tycker jag oxå:P tänk om vi hade grvät ner oss totalt i dom..

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

det hade vatt väldigt icke bra !

Sarah says:

jaa

Sarah says:

vi hade varit

Sarah says:

EMO

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah !

Sarah says:
undrar om jeppor tycker att vi är lite udda :P

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah! men då får han tycka det:-O han räknas inte ändå:P

Sarah says:

precis

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

inte i detta sammanhanget!

Sarah says:

för han är inget knutut och tusset och han är kille

Sarah says:

fyy för killbakterier

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah ! dom är äckel:D

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

vi gillar inte såna ! nej nej NEJ !!:-O

 

Sarah says:

rääligt

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

very väldigt räligt

 

Sarah says:

men vi gillar honom ändå

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah, han kan inte hjälpa att han är kille lixom.:-O

Sarah says:

precis

Sarah says:

*pet på honom*

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

:D

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

men duu

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

tänk om vi hade vatt killar :-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

undra hur det hade vatt:P

Sarah says:

då hade vi nog inte pratat såhär :-O

Sarah says:

:-O

Sarah says:

vi hade haft SNOPPAR!

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

nee, tror inte jag hellor

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

:-O

Sarah says:

och kunna kissa stående

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah:P

Sarah says:

och slippa mens

Sarah says:

och slippa föda barn

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah:D

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

så skönt det hade vatt.:-O

Sarah says:

ja :-O

Sarah says:

om jag vatt kille för en dag så hade jag velat ha sex, bara för att känna hur det känns för dom :D

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah, samma här:P

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

hihi:P

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

:D

Sarah says:

då hade du kunnat ha sex med jespor :D vad äckligt!

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

haha

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

hade jag vatt kille för en dag, hade jag nog inte haft sex med jesper:P ahahah

Sarah says:

:-O

Sarah says:

nee, helst inte

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

nee

Sarah says:

no offence men liksom hallå

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

hehe, precis.

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

hade jag vatt kille, hade man juh inte velat ha sex med en annan kille:P

Sarah says:

kanske :-O

Sarah says:

du kanske hade varit bög då? :-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

haha

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

de t hoppas jag att jag inte hade vatt:;:-O

Sarah says:

ne :-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jag skulle gilla tjejer då:P

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

hahaha

Sarah says:

vafan :-O att ha sex med killar, det kan vi ju ha som vanligt nu ändå:-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jaah, precis! det är lixom inget speciellt med det:-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

man vill juh i så fall ha en ny upplevelse:-O och annars hade man fått ta killen i gumpen ! det hade vatt liiiiiite äckligt !

 

Sarah says:

bajsigt :-O

Sarah says:

jahg är också hungrig:-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

stackars oss !

Sarah says:

ja :-O

Sarah says:

mat :-O

Sarah says:

vill ha :-O

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

jag med

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

!

Jesper | Jessica (L) | Supra MKIV says:

vi svälter !:-O

Sarah says:

:-O

Sarah says:

vafan:-O

Sarah says:

snart dör vi :-O


vi är seriöst väldigt speciella!

KNUTUT und TUSSET!

 


Kommentarer
Postat av: knutut

hahahhaa !! fan vad skojj det var att läsa såhär i efterhand :P yaay! tüsset und knütüt ! <3

2007-09-28 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0