En dag i Malmö

Har haft en trevlig och rolig dag i Malmö med mitt (ja, jag vet att det är "min", men "mitt" låter roligare) söta Knutut<3

Inhandlat:
3 trosor
1 bh
3 ringar
1 mascara
1 bok (Eragon, vill läsa boken fastän jag sett filmen)
1 Björn Borg väska (kan knappt förstå att JAG har köpt en riktig väska, men den var ju så söt)
2 par skor (vita med svarta prickar och ett par med hm... ja ngn typ av tyg)

sådär lagom faktiskt :-)

Dagens..
Citat, en kille på McDonalds sa:
Eh, jag glömde dippan
och
Jag tappar den här jävla dressingen på mina jävla byxor
och
(pratade i sin mobil)Va Fan, ska jag lämna min brud här helt jävla själv på McDonalds??!! Du är dum i huvudet *la på luren*

och allt detta lät faktiskt väldigt roligt!
sen så
Dagens..
Bästa:
Den skrikande bebisen och att få gå på toa OCH testa de jättefula glittriga höga skorna! haha
Sämsta: Praktiskt taget NO MAN CANDIES! (fann en 70 % man candy, men det räcker inte!)

Jag älskar bokhandlar, riktigt mysigt med en massa böcker överallt! nästan bud på att öppna en egen ^^ då ska Knutut få jobba hos mig, bara för att hon kan vara så snäll.

Hmm... kan knappt komma ihåg vad vi gjorde, fast egentligen gjorde vi inte mycket mer än att springa runt i olika affärer (mycket för att undkomma regnet) Skoaffären var nog faktiskt det roligaste, att prova skor är skoj, så mycket lättare att hitta ett par skor än ett par jeans som sitter bra (på mig i alla fall, jag är liksom inte pinnsmal) och det finns så många roliga sorters skor! oftasts väldigt fula, vilket gör det mycket roligare att prova
Lagerhaus är också roligt, har en massa konstiga saker, såna onödiga man vill köpa bara för att dom är onödiga (fast vi köpte inget där, spenderade tillräckligt med pengar ändå)

I morgon:
Åka till Nedraby och baka spettekaka!!
lite intressant faktiskt

Nu:
måste snart sticka till affären och handla lunch till imorgon + lite annat vi behöver!

Hej dååå

/Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

för våran dag var skojj, skoaffären och mcdonalds var lätt bääst ! löve <3

2007-09-25 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0