En bit av mig

Humör just nu: Känner mig dåsig och sjuk, men glad ändå :)
Är det nåt du absolut inte äter: Ehm.. Sniglar och saker som fortfarande lever :S
Kläder just nu: Handduk och handduk runt håret  ( precis duschat)
Musik just nu: Angels And Airwaves - The Adventure
Vad sa du senast: men vaafaaan
Beskriv dig med tre ord? Behövs mer än tre ord för att beskriva mig :-D
Kompis beskriver mig som: Glad, positiv, rolig, söt, snäll (beror på vem man frågar)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Hmm.. Romantiken?
Är du bra på matte: eh..ne
Saft eller alkohol: Saft med alkohol?
Längd och vikt: Rätt så lång och mysig ^^
Favoritväder: Vädret på morgonen, när luften är som fräschast
Morgon- eller nattmänniska:  Både och, beror på
Sparare eller slösare: Sparare, med små slösimpulser då och då
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner, min dator med internet, duschen och sängen ^^
Tror på liv på andra planeter: Maybe, maybe not
Kommer du ihåg din första kärlek: Har inte haft någon, bara förälskelser
Älskar du henne/honom fortfarande: Neee, har ju ingen!
Har du några homosexuella vänner: Jadå
Tror du på mirakel: Njaee
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om man bara vill
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Yesssh
Hur många barn vill du ha när du blir stor: OM jag vill ha barn, så räcker det nog med 2 :P
Bio eller promenad: Beror på vad jag känner för :)
Är du kittlig: JA
Snarkar du? Nej, inte vad jag vet Oo händer väl att jag pratar ibland?
Största svaghet: Dåligt självförtroende :S
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna äta vad jag vill och hur mycket jag vill utan att gå upp i vikt!
Chips, morötter eller godis? Chips och ostbågar, morötter ibland och godis mer sällan
Skriver du dagbok? Blogg?
Har du nån flickvän/pojkvän? Free like a bird (bra eller dåligt? vet faktiskt inte)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har två tatueringar, en på vaden, en vid typ höften :P piercing i läppen
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Rätt så stökigt japp
Gungar du på stolen? Det händer
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Kunde vart roligt att testa
Vilken hand håller du gaffeln i?  hmm.. höger om jag har kniv också, annars varierar det
Hur är din drömtjej/kille? För mycket att skriva här :P
Vad är du mest rädd för? Äckliga insekter oO och att förlora de som jag älskar
Har du någon bästa kompis? Nästan bud på att skriva Knutut, eftersom det är ju Knutut und Tusset som gäller
Saltar du på maten? Om det behövs
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Hotell och Restaurangprogrammet på Parkskolan i Ystad, student 2008 \o/
Anser du att du är stark?: Är i alla fall inte klen
Brukar du sola? Ibland, är rätt så blek nu. Dålig sommar!
Har du komplex och för vad? Allt för mycket!
Använder du knark? Nejdå, men har andra saker jag är beroende av ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0