Dagen

går till såhär...

Ta 10:45 tåget till skolan, möter upp Tyke och de andra sen blir det lunch
12:00 svenska
14:00 prata med studie och yrkesvägledaren
15:00 borde detta möte vara slut, så antingen hemma 15:35 eller 16:35 beroende på vilket tåg jag hinner med
17:00 äta middag hos mormor och morfar

sen vet jag inte mer!
min skoldag känns inte så väldigt nödvändig kanske? men mötet med Syo är mucho important

annars sitter jag här och dåsar i min säng, tur att jag hade sovmorgon annars hade jag varit mkt trött oO kunde ju inte somna, fick bli en filosof istället (kolla mitt förra blogginlägg)

ja, jag vet inte, känner mig så extremt onödig, varför finns jag till?
alla gör väl mer eller mindre (o)nytta här i världen men jag tycker att jag gör nog inget alls (nej, jag tycker inte synd om mig själv, jag tycker helt enkelt att det är såhär)

okej! på med kläder sen blir det att mysa framför Mtv i en halvtimme

so long suckers <3

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

sarahduärytterstnödvändigvilljagsäga<3

2007-09-20 @ 10:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0