<3 hjärtan <3

är fint, jag tycker om

3 timmar med BIRTE och Specialkoster som ämne! omg säger jag bara, kan det bli lite mer jobbigt? JO, DET KAN DET!
Birte imorgon med, från.. 8-15!!! TEORI! SKA VI AVLIDA ELLER VADDÅ?!
tror det va

DAGENS...
låt, i alla fall bit av låt är FALL OUT BOYS - THANKS FOR THE MEMORIES
snacka om att den refrängen är fast i mitt huvud. orkar inte med den längre ååh
One night and one more time
Thanks for the memories
even though they weren't so great
"He tastes like you only sweeter"
One night, yeah, and one more time
Thanks for the memories, thanks for the memories
"He, he tastes like you only sweeter"

Linda 11 idag, ska dit om någon timme, nice... hon är ju sådär lagom sjuk och min kära faster också, se om jag klarar mig :P

ajapp, inte så mycket att berätta idag

Jag <33 mina vänner

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

iiiintee roligt med så mkt teoriiii !!

2007-09-04 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0