väntan väntan väntan

Det är faktiskt extremt tråkigt att vänta
Bara sitter man och känner sig extremt rastlös och tänker "men kom loss då"
Vill bara komma iväg här i från nu och hem till pappi och träffa dom älskade vovvarna <3 och den nya misekisen och PEACH!

Men först måste jag köpa en kamera! min gamla (och överdåliga) slutade funka, vilket jag ser som en bra orsak till att köpa en ny!

NYHETER!
Jag älskar att läsa nyheter och aftonbladet är faktiskt bra till det.
Mest är det deprimerande och äcklande nyheter men (som dom säger i trissreklamen) PLÖTSLIGT HÄNDER DET! det kommer en nyhet som får en att må bra :-D
Men världen är faktiskt sjuk, sjuk och sorglig. Massa skit hela tiden! jag är glad över att jag lever i ett så pass lugnt samhälle ändå.

Hmm.. något jag har lust att ta upp idag?
kanske det kanske
Jo! VAFAN GE UPP DOM HÄR HALLOWEEN IDEÉRNA!
vi bor i Sverige, vi ska inte försöka härma USA ännu mer, nu räcker det
ingen halloween här tack, ännu en orsak för ungarna att kränga mer godis och bli tjocka och ännu en orsak för folk att festa. Hahaha jag låter som en total glädjedödare, men jag tycker faktiskt att det är väldigt onödigt :-P
Bara ett sätt för företag att tjäna ännu mer pengar.
Och sen så måste jag kritisera SUBWAY. Hur dåligt är inte det stället? finns säkert dom som tycker att det är bra, men om ni någonsin har varit i USA och ätit på en tvättäkta amerikansk Subway så inser ni att den vi har här i Sverige är bara en extremt dålig kopia som borde läggas ner direkt! det är en skam för Subway att ha så dåliga restauranger i andra länder.
okej, något mer? ja säkert en massa

men jag är ingen som orkar att klaga :-P att klaga är inte min grej direkt

Har börjat läsa en intressant persons blogg http://svengorel.blogg.se/
Finner denna person väldigt rolig :-D spicar upp mitt liv varje gång jag läser vad han skrivit, verkar vara väldigt positiv ^^
Jag gillar positivt, positivt är bra, då blir man glad!

Min säng luktar gott <3

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

haha, jag har länge undrat vem den där är med det konstiga namnet :P hihi

2007-10-31 @ 18:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0