Nattstädning!

Har precis blivit färdig med städningen av mitt rum, tog ca 3 ½ timme! helt otroligt :-P

Sen sova? nej faktiskt inte, har inte lust, även om jag borde eftersom jag har en helvetes massa att plugga på i helgen + städa mer av huset!!! värst vad duktig man kan vara
Se om man får någon hjälp av en viss broder också ?
OCH!!! jag dammsugade upp en spindel, mweheheheheee, sweet revenge.

Dagens (gårdagens)...
Person får bli Tiieschta, bara för att han är liten, söt och pratade med mig när jag behövde sällskap
Det tackar vi för.

Sen taximannen står på taxiplatsen om morgnarna
Det blir ett glatt smått sliskigt "god morgon" från honom och ett väldigt stressigt "hejhej" från mig.
Det är inte för att jag är oförskämd, nej då! Jag har faktiskt inte tid att prata med främmande karlar när jag måste
hinna med tåget.

Dermot Mulroney        Kommit fram till att jag diggar mannen! tycker att han verkar najs.
Angelina Jolie    Hon är tuff! så enkelt är det, rätt så het också för den delen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0