moooorgon

Me no like måndags morgnar! speciellt inte eftersom det på något sätt sker att man alltid kommer i säng sent på söndagar -.-

Sen när man sovit ca 1 timme då klockan var nästan 3 på morgonen ja då ska man såklart vakna av en MARDRÖM.
Spindlar... Jag tycker inte om spindlar, särskilt inte dom som liknande en mycket värre variant av långbenspindlar a la fågelspindel. Det är många långa ben, hundratals ögon och luddigt! Jag tycker INTE om, vad ska de i min dröm att göra? Sen att jag liksom var halvvaken och tittade runt i mitt rum när jag drömde det och "såg" alla dom här creepy sakerna krypa runt på mina väggar och tv gjorde inte saken bättre. Det är näst in till hjärtinfarkt på mig där alltså.

aah guuh... soooovaaa

Oxen
21/4 - 21/5
Måndagen blir en salig röra av oväntade kommentarer och noga ordnade aktiviteter. Du blir inte stressad.

9


Nej, om man skulle se till att röra på det prima Porket här nu

Byesss

/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0