Mentala ålder?

vad är din mentala ålder?
[x]vet hur man kokar kaffe
[/]tvättar kläder själv
[x]kan laga mat själv
[ ]tycker att politik är spännande
[ ]mina föräldrar och morföräldrar är mer intressanta än mina vänner
    total:2½

[/]går i skolan alla veckodagar
[/]har en penna med mig överallt
[x]har aldrig fått kvarsittning
[x]har sett talkshows
[x]vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ]dricker kaffe minst en gång i veckan
    total:4

[x]vet hur man startar en diskmaskin
[x]kan räkna till tio på ett annat språk
[/]när jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x]Föräldrarna litar på mig
[x]Kan klippa gräset
[x]Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[x]Kommer ihåg att vattna blommorna
[/]Pluggar när jag borde
[/]Lyssnar och tar till mig på lektioner
[x]kommer ihåg att mata djuren
    total:8½

[x]Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x]Kan städa upp efter mig själv
[ ]Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[x]Kan gå till affären och köpa något jag inte behöver
[/]förstå skämt första gången jag hör dom
[x]kan skriva snabbt på tangentbordet
    total:4½

[x]har kommit på att vädret ändras varje timme
[ ]kan se någon het utan att tänka på sex
[/]Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x]kan läsa ut en bok
    total:2½
Mentala ålder:22! snacka om udda frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0