Mannen i taxi

Är man så oskyldigt på väg hem från skolan, jackan är av eftersom solen skiner idag och det är ganska varmt.
Går förbi Skurups Taxi, där en man sitter i en sådan där taxi buss.

Mannen sa: Är det inte kallt?
Jag: Nejdå, det är ju fint väder
Mannen: Ja, det har blivit fint
*sen en kort tystnad*
Mannen: Här sitter jag och tittar på söta töser
Jag: Vad trevligt, ser du någon då?
Mannen: Jag tittar på en just nu
Jag: haha (skrattade av ren artighet) okej, men jag ska gå vidare nu, hejdå

Jag vände mig om och började traska vidare.
Borde ju ta det som en komplimang?
Eller så kan man tänka att det är en gammal, smått äcklig man, och få en komplimang från honom känns lite obehagligt.
Måste säga att det är en mix av båda

tredje blogg inlägget idag, inte för att där är så mycket vettigt, men jag tycker om att skriva ändå. Mysigt liksom.
Nu har jag varit vegetarian i uhm, 6 dagar? 5 om man bortser från fredagen då jag åt en capricciosa *mums*
Varför är jag vegetarian? vet inte riktigt, vi pratade om det i skolan och jag fick lust att vara det i ungefär 2 veckor.
Men fyyy vad gott det hade varit med en kebab nu... MER KÖTT ÅT FOLKET!
fast Quorn är gott det med ^^ i vilket fall som helst får jag i alla fall i mig mer fibrer och det skadar ju inte.

Nu är jag väldigt dåsigt, kanske ska sova middag ? mmm sova <3 så skönt
Får krypa ner i sängen nu

Hejdå
/ Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0