Måndag :/ sånt crap

oooorka måndagar? nej, inte ett endaste dugg!

anyway... Knutut har fått mig totalberoende av att vara biltjuv, fy skäms på dig! men det är rätt så skoj :-P sen fy skäms på Zemlan som fick Knutut till att bli beroende *slap*
http://www2.biltjuv.nu/?ref=9511

Sedan helgen?
Jag har seriöst pluggat! religionsarbete om etik som skulle lämnas in idag och vi har haft nån vecka på oss att göra och jag hade inte börjat ( typiskt mig ja)... ja poff, där kom pressen, Sarah lyckades faktiskt göra ett arbete som verkar ha blivit bra!
Sen den mögiga Utopi och engelska bok rapport, the curious incident of the dog in the night - time (vilken jag starkt rekommendera)
Kvar att göra : Diabetes papperet till imorgon och förbereda mig till muntliga nationella prov i svenska

Kan jag tänka mig att mina kära vänner som tog studenten i år sitter och tänker "mouhahaha, sånt skit slipper vi"
pffffffffff

och sen då? jo, total städnoja, förmodligen för att då varvar jag ner, även om jag stirrar hela tiden. Men det blir ju
INTE RENT!
jag städar och städar och städar men ser ingen skillnad! förutom i mitt rum som faktiskt ser fräscht ut för en gångs skull.
Men badrummet är totalt hopplöst, där finns inget mer att göra, that's it.. i give up

OCH jag babblar, jag har varit totalt otrolig på att bara babbla nu de senaste dagarna ( hör till paniken )
geez... oojoj, jag måste vara tyst
äta en banan, yessh låter bra
banan ftw \O/

Knutut you vet my secret nu, it är our secret now, ssssh
Booyah
/Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

*pet* I vet din secret och I säger nothing !

2007-10-22 @ 12:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0