kvinnlig eller manlig?

    Min kvinnliga sida:
[ ]Köpt en hårfön
[x]Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x]Följt med som råd vid en shoppingrunda
[x]Pratat känslor
[x]Tänkt på att matcha kläder
[x]Berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x]Ringt upp en person utan ett konkret syfte
[x]Funderat på namn åt dina barn
[ ]Insett storheten hos Barbara Streisand
[ ]Druckit cosmopolitan
[x]Sett ett avsnitt av sex & the city
[x]Sett två avsnitt av sex & the city
[x]Känt mig sugen på en kopp te
[x]Känt glädje över att få blommor
[ ]Gjort något romantiskt på eget initiativ
[x]Blivit arg utan anledning
[x]Gråtit efter 9 fyllda år
[x]Brytt mig om H&M:s val av modeller
[x]Pratat skvaller
[x]Varit arg/sur utan att tala om det
[x]Kramat en kille
[x]Dansat
    Antal:18

    Min manliga sida:
[ ]Ljungit om hur mycket jag har druckigt
[x]Ätit en blodig stek
[ ]Läst en bildtidning
[x]Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[x]Skött grillen under en grillfest
[x]Läst en bok av Jan Guillou
[ ]Läst ett nr av Slitz
[x]Dunkat någon i ryggen för att denne ska känna sig uppskattad
[ ]Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[ ]Gått på en Ulf Lundell konsert (hur är detta manligt)
[x]Använt händerna till att slå någon och syfte att skada denna person
[x]Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna
[x]Diskuterat bröst
[ ]Läst Nick Hornby
[ ]Gjort lumpen
[ ]Känt mig nödgagd att bräcka någon i armbrytning
[x]Känt mig häftig efter att ha åkt jättefort i en bil
[ ]Enbart tittat sent uppåt vid ett besök i en pissoar
[x]Lagat något på egen hand
[ ]Skrikit "kom igen gubbar" på en fotbollsplan
[x]Tävlat i att dricka öl
    Antal:11

Mest kvinnlig ja! det är jag faktiskt glad för :-P


OXEN

21/4-21/5

Du får en mycket trevlig fredag men det finns en risk att du slösar bort pengar på en helt onödig pryl.

Alltså ska jag kanske inte köpa något?

Nu Mtv några minuter innan man ska till SKOLAN! iiiiiih

ha en bra dag
/Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

kompis, du får oxå bli en biltjuv :P bara kopiera länken och sen regga dig där :P :D

2007-10-19 @ 09:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0