Jaha vad ska man skriva?

Jag har faktiskt ingen aning

kan gissa att vissa undrar hur dessa dagar har gått?
jodå, de har gått bra, känns helt typ udda nu oO
Ja... vad annars att skriva om det? jag vet inte, vill inte direkt, det är något som jag inte har lust att dela med mig här.
Nog för att många inte förstår vad jag pratar om men det gör verkligen ingenting! 
Färre som vet desto bättre, tycker jag iaf mhm
aao ja, nä asså really, jag vet helt enkelt inte, det är lite förvirrande

så nu lämnar vi det!

LOV LOV LOV! <3
soft är det
Imorgon IKEA, vilket är nice, jag tycker det är skoj
Mitt måste göra denna vecka är : Läsa Miguel de Cervantes Saavedras Don Quijote! kommer att bli tungt men jag klarar det, jag är duktig

AAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaAAAAH!
JAG VET INTE !!!!!!

vafan
bajs
pallar inte
men jag mår faktiskt bra!

/Sarah

Fan ta
Westlife - How does it feel
So how does it feel
When I hold you in my arms
And you're lying next to me
Never wanting you to leave
Until I'll tell you how it feels
To be cradled like my dreams
And to know that you love me
No more wasting time in asking other people
How does it feel

Fuck those sickly-sweet love songs

Kommentarer
Postat av: knutut

naaw,, buuuudiiiil ! gullig låt ;) vem tänker du på ;) hihi

2007-10-30 @ 18:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0