Ibland är det dumt

Egentligen vet jag inte hur mycket man borde öppna sig här... det är ju iofs frivilligt, men vad är passande?
Familjebekymmer? jag vet verkligen inte, hade nog behövt skriva av mig men man vet ju aldrig vad som är passande när det gäller detta.
I alla fall, det är inte kul, jag känner mig inte särskilt omtyckt i nuläget.

Fast Knutut är på väg, gamla goda hederliga söta Knutut <3

Så ja, jag uppdaterar detta när något mer har skett

Dagens...
Bild, världens gulligaste gosedjur!
                                                             

Hej då
/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

lilla sarah, man får juh öppna sig precis hur mycket man vill :O =) <3

2007-10-06 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0