Hmm ja

Har inte skrivit på ett tag, har inte direkt haft något att berätta, eller rättare sagt haft något som jag vill berätta.
Så ja, en liten update om mitt liv kan man väl få skriva ner.

Kort skoldag idag, 12-15. Sen ska man in till Malmö med engelskaB gruppen, käka på restaurang med dom som vill och sedan bio, This is England, som börjar 21 ikväll. Hemma vid midnatt ca men det är lugnt! Frilagd dag i morgon, då man ska hem till Tyke och fira henne lite :-)

Sen i tisdags så fick vi pröva våra studentmössor! jag menar, usch, känns lite tidigt, blir helt stressad men det är ju skoj samtidigt :-P Men ja, nu har man beställt lite studentgrejer i alla fall!                                  

Något mer som hänt? ja, säkerligen, men inget som jag tänker på nu, vaknat precis -.- *gäsp*
mmm, jaa kanske skulle bege sig in i duschen och äta lite frukost? ao då

Kanske om två veckor?


Hejdå wunderbarings <3

/ Sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

aaw, studentmössa. vad tidigt :O ! vadp 2 veckor????!!!!

2007-10-11 @ 09:43:06
Postat av: Emmi

Jippi studentmössa :D Jag kommer ihåg på miiin tid, när jag och jessica provade studentmössor :P haha Åh,vi ska göra värsta skylten till dig och komma och skrika med dig :D hihi Kärlek

2007-10-11 @ 11:15:46
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0