Helt otroligt...

Seriöst?! jag är så trött på detta nu! tjatar och tjatar men bryr han sig? inte ett jävla dugg!
Jag menar, om jag går i skolan från 8 och kommer hem mellan 15:30 och 16:30 nästan varje dag, är det så jävla svårt för min bror, som bara sitter hemma eftersom han inte fått något jobb efter studenten att gå ner från sitt jävla rum, bort från sin allt för stora och för mycket använda dator och DISKA! ja D I S K A.
Hur jävla svårt kan det bli?
Känns så sjukt tråkigt att komma hem efter en lång dag i skolan, är trött som in i halvråg (inte helvete) och se ALL DEN DÄR DISKEN BARA STÅ DÄR, ODISKAD!
är så trött på det och jag fattar bara inte, så sjukt många gånger både jag och mamma har sagt till honom, men nääää dåååå.... för det är tydligen för SVÅRT!
Sen att han kanske börjar diska när jag väl är hemma, men det är inte saken! just det att jag måste komma hem och se det stöket gör mig så utmattad och ledsen och rent ut sagt förbannad eftersom han skiter i vad vi säger.
Ja.. nu hör jag honom sätta igång med disken, men too late, min dag är redan rätt så sabbad om man säger så
tack så hemskt mycket.

Ja, detta var en klagoblogg men jag behövde skriva av mig!
okej, feint

/ sarah

Kommentarer
Postat av: knutut

*pet* inte snällt, han fattar noll :O

2007-10-18 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0